vrijdag 1 augustus 2008

Niels goes Azië.

Jawel! Het Turkije verhaal is dan toch eindelijk af. Maar... Het is nogal een lang verhaal geworden! Nogal erg lang. Maar het was ook nogal een avontuur. En de rit was nogal vol, bomvol belevenissen. Het was een rit vol indrukken. Ik was nog niet bekomen van de ene indrukwekkende gebeurtenis, of ik zat alweer in het volgende indrukwekkende moment. Het waren leuke dingen, het waren mooie dingen, maar ik heb ook wel een heleboel trieste dingen gezien. Om het verhaal toch een beetje leuk te houden, daar maar niet al te veel over. Het was een fantastisch avontuur. Om helemaal alle indrukken en gebeurtenissen op te schrijven is natuurlijk niet mogelijk, dat wil nooit. Maar ik hoop dat je zo de sfeer toch een beetje meekrijgt, dat je toch een klein beetje een indruk krijgt hoe de rit was. Ik heb ook een film gemaakt van deze rit. Hier krijg je nog beter een beeld, van hoe de reis was. Deze is voor liefhebbers natuurlijk ook altijd te bekijken.

Oh ja, je hoeft echt het hele verhaal niet in 1 keer uit te lezen. Ik heb er zelf ook 16 dagen over gedaan om het mee te maken! Dus je kan het natuurlijk ook altijd in etappes lezen. Succes.

1 opmerking:

Yogi zei

Dus nu weer ritje italie... of ben je het avontuur nog niet zat?