vrijdag 22 mei 2009

Post uit Athene, Griekenland...

Ja, en toen kwam ik na 2 weken het weekend thuis. En dan ga je je post eens rustig doorkijken enz. En daar zat een brief vanuit Griekenland tussen... Een brief uit Griekenland?? Ja, dat dacht ik ook.. Toch maar eens openmaken. En nou kunnen we ons allemaal de op mijn laatste reisje Griekenland gewonnen beker op de Superfast ferries nog wel herinneren?? Toch?? De beker waar ik erg trots op ben/was! ;-) Deze beker had ik toen gewonnen met een verloting. Iedere reis tussen Italië en Griekenland maak je kans op een aantal kleine 'reclame' prijsjes, bij een verloting. Als je tijdens de reis meer dan een bepaald aantal punten gespaard hebt, dan kun je op een gegeven moment mee doen aan deze verloting. En toen klonk er bij het binnenvaren in de haven van het Italiaanse Ancona, in 4 talen (Grieks, Italiaans, Duits, Engels) over het hele schip de naam 'Niels van Wieren'.. En bleek ik deze prachtige beker gewonnen te hebben. :-)

Maar nu komt het.. Uit al deze 'prijswinnaars' trekken ze dus 1 keer in het half jaar, of 1 keer in het jaar, nog een BIG DRAW OF THE SUPERFAST BONUS GAME!! En daar komt dus nog een SUPERFAST BONUS WINNER uit. En nu ligt er in Emmeloord bij Niels een brief uit Athene in de bus...


Niels heeft een gratis reisje Griekenland gewonnen! Althans, een gratis overtocht met de Superfast van Italië naar Griekenland. Een retourticket voor 2 personen en een auto. En een jaar geldig. Dat is toch wel ff lachen.

Nou vaart de Superfast ook tussen België en Schotland, en ook van Noord Duitsland naar Finland. Dus volgens mij mag ik ook kiezen om van 1 van deze lijnen gebruik te maken, maar dat moet ik nog maar even uitzoeken.

En nou zijn er al 2 ongeduldige mensen (uit Zutphen of zo??) die zich hebben ingeschreven om mij te vergezellen op mijn reisje... ;-) Maar om de rest ook een eerlijke kans te geven... Ik heb nog een ticket over! Dus mocht je zin (en tijd) hebben; bij deze kun je je inschrijven om me te vergezellen op een leuke vakantie naar of Griekenland, of Schotland, of Finland!!


Wat hebben we het toch mooi soms, of niet dan?!

Geen opmerkingen: