zondag 14 december 2008

Het is stil...

Het is een beetje stil... Is de frigo-amigo niet meer on tour?? Jazeker wel! Niets meegemaakt dan?? Jazeker, ook wel! Onderweg weer genoeg meegemaakt, en ook in Emmeloord is er genoeg gebeurd...
Van een gepimpte suzuki











Tot een wraakactie met een fiets aan toe...

Alleen het probleem is, dat ik even tijdelijk geen internet meer heb.. Dit alles met dank aan het wereldbedrijf . Ik heb een keurige brief gekregen dat naar aanleiding van mijn aanvraag tot wijziging van het abonnement, het internet is stopgezet... Naar aanleiding van mijn aanvraag??? Ik heb nog nooit contact gehad met Ziggo?! Ja, en krijg dan maar eens zo'n fijne helpdesk aan de lijn te krijgen... 'wij zijn zelfs in het weekend te bereiken' Dat komt mooi uit. Alleen... in het weekend kunnen wij u met deze problemen net niet helpen. En doordeweeks blijkt dat de helpdesk vanuit het buitenland niet te bereiken is... Dat schiet dus lekker op. Maar na een paar weken heb ik dan toch eindelijk (na lang wachten..) de helpdesk aan de lijn! 'Oh, sorry meneer.. dan denk ik dat er ergens iets is fout gegaan...' 'we gaan het zo snel mogelijk weer in orde maken' Maar dat 'zo snel mogelijk' blijkt niet echt vlot te zijn! En zodoende heb ik nog steeds geen internet... Helaas. Maar ik zal proberen hier en daar weer eens een verhaaltje te plaatsen.

Geen opmerkingen: