donderdag 20 maart 2008

Dagboek??? Computers???

Wat gaan we nou beleven?? Niels een dagboek?? En dat nog via de computer ook?? Is ie ziek?? Nee, het valt allemaal mee. Stel je er ook niet al teveel van voor. Maar ja, je bent iedere week onderweg. En in mijn beroep maak je iedere week wel weer wat mee. De ene keer wat spectaculairder dan de andere keer, maar iedere week is weer een nieuw avontuur. Mezelf kennende ben ik het meeste aan het eind van de week wel weer vergeten. Of omdat er alweer zoveel nieuws is gebeurd, of omdat je van een heleboel dingen al niet eens meer opkijkt. Maar ja, dat is toch wel eens jammer, omdat sommige dingen waar ik al niet meer van opkijk, voor anderen best leuk zijn. Het is misschien best wel eens leuk om wat van deze dingen te delen met diegene die er in geinteresseerd is.


Dus bij deze ga ik jullie plechtig beloven om wat leuke gebeurtenissen te onthouden, en het hier met jullie te delen. Foto's maak ik al regelmatig onderweg, dus leuk fotootje erbij, en iedereen is weer helemaal op de hoogte. Zoals gezegd, verwacht er niet teveel van. Kijk/lees het alleen als je het leuk vind. Voel je niet verplicht, dan doe ik dat ook niet! En dan zullen we eens kijken hoe lang ik dit volhoud.






Hier alvast een foto van mijn helse machine. Tussen de olijf-boompjes, tussen het zuid-italiaanse Brindisi & Lecce.

1 opmerking:

W!lm@ zei

Tijd voor een lapper in de auto.