zondag 25 mei 2008

Week 21 - Weekje vrij!

Ja, ja.. Zowaar even lekker een weekje vrij! Een hele week het land niet uit geweest. Gewoon even lekker een weekje thuis, ook wel eens even fijn! Het was een week van vooral klussen! Verder thuis een beetje prutsen en een aantal leuke fijne uitstapjes ;-) Het weekje was zo weer om dus. Om hier toch deze week ook maar wat neer te zetten, heb ik nog 2 kleine filmpjes. Het is allemaal niet zo bijzonder of indrukwekkend hoor. Maar ik dacht vorige week (week 20) ik probeer/pruts eens even wat met mijn foto-toestel. En ach, het liedje is i.i.g. leuk!

Het 1e filmpje, is gewoon even een stukje op de italiaanse 'autostrada' t.h.v. Ancona sud.

Het 2e filmpje is gemaakt als ik 's avonds de afslag Pedaso (tussen Ancona & Pescara) neem, naar het restaurant toe.

1 opmerking:

W!lm@ zei

En ik maar denken dat je niets ging schrijven omdat je vakantie had!